Fotodeník: Dva dny na Sturgis Motorcycle Rally uprostřed pandemie

Každoroční shromáždění přilákalo statisíce návštěvníků, ale masky a sociální distancování byly vzácné místo.

Sturgis Motorcycle Rally byla na mém bucket listu, kterého se mám zúčastnit už dlouhou dobu. Ani ve snu by mě nenapadlo, že moje první shromáždění bude uprostřed celosvětové pandemie. Jako fotoreportér jsem se rozhodl udělat si výlet na druhý víkend rally poté, co jsem viděl medializaci prvního víkendu. Objevily se zprávy, že stovky tisíc motorkářů se sjely do města v Jižní Dakotě na 80. výročí Sturgis Motorcycle Rally poté, co byly kvůli obavám z pandemie zrušeny všechny ostatní velké festivaly v Americe.

Každoroční pouť přitahuje každého od zarytých motocyklových klubů až po profesionální obchodníky a ženy, kteří prostě chtějí uniknout každodennímu životu, jezdit na kole, stýkat se a vidět živou hudbu v krásných Black Hills a Badlands v Jižní Dakotě. Návštěvnost letos trochu klesla, ale zprávy hovoří o tom, že se zúčastnilo téměř 400 000 lidí, což během týdne přilákalo velké davy na hlavní představení.

Několik kapel, které měly původně vystoupit, zrušilo svá vystoupení z obav o bezpečnost svých fanoušků, protože masky a sociální distancování se během shromáždění neplatilo. Mluvil jsem s Mixi Demner, hlavní zpěvačkou Stitched Up Heart, než jsem odjel na shromáždění, a dozvěděl jsem se, že se kapela rozhodla zrušit své vystoupení v Iron Horse Saloon, protože někteří z jejich posádky mají již existující srdeční onemocnění a byly zde určité obavy. fanoušků, kteří plánovali navštívit show s celou svou rodinou. Připadalo mi to jako příliš velké riziko pro kapelu a štáb. Komik Andrew Dice Clay také vytáhl den svého vystoupení na Full Throttle Saloon.

Související video

Nevěděl jsem, co mám letos čekat, když jsem přijel, abych rally zachytil na fotografiích, ale všude, kam jsem šel, jsem se setkal s většinou šťastnými lidmi a vstřícným přístupem. Jižní Dakota nemá žádné zákony týkající se povinného zahalování obličeje nebo omezení velikosti vnitřního davu. Většina barových aktivit a show se konala pod širým nebem nebo venku během rally. Rozhodně jsem vyčníval v davu s kamerou a jako jeden z mála lidí ve městě s obličejovou maskou. Nikdo, s kým jsem za celý víkend mluvil, nepopřel, že virus existuje. Jednoduše prohlásili, že jsou ochotni podstoupit riziko, aby se dostali z domu a viděli své přátele na každoroční výlet.

Den 1 – pátek 14. srpna 2020

Přistál jsem v Rapid City v Jižní Dakotě ze San Francisca v pátek v 11 hodin ráno. Do 12:45 hod. Ubytoval jsem se ve svém hotelu ve Sturgis a zamířil na Main Street, abych zahájil svůj rallyový zážitek. Bylo to všechno, co jsem očekával, že uvidím. Když jsem šel směrem k Main Street, viděl jsem dívky v bikinách mytí motorek a bary plné motorkářů, kteří se bavili na klasické rockové hity. Main Street je uprostřed lemována koly a lidmi, kteří obdivují zakázkové výtvory. Ulice se během 10denního shromáždění promění s řadou vyskakovacích obchodů s produkty zaměřenými na návštěvníky. Vše se prodává od zakázkových nožů a zbraní až po oficiální zboží Sturgis. Obchod Harley Davidson byl lemován koly a davy lidí, kteří chtěli zažít obchod během rallye o zakázkové předměty Sturgis.

Mojí první zastávkou bylo několik vyskakovacích tetovacích studií, kde jsem viděl tetování jezdců, kteří chtěli událost označit trvalým suvenýrem. Mnoho umělců vytvořilo vlastní návrhy pro rally. Při návštěvě obchodů jsem viděl vše od tetování loga Harley Davidson až po složitá kola s křídly. Trumpova výbava byla na shromáždění velmi žádaná. Viděl jsem, že se na akci nosí a prodává více Trumpových oděvů, než když jsem informoval o Trumpově shromáždění v Tulse. Motorkáři pro Trumpa byli ve městě a podepisovali lidi k volbám.

Když jsem procházel ulicí, zastavil jsem se v Loud American a viděl živé kapely vystupující před publikem hostů. Šel jsem do One Eyed Jacks a mluvil s mnoha lidmi, kteří seděli u baru, užívali si tanečnice na baru a navazovali nové přátele přes želé. Saloon Iron Horse se zdál být jednou z nejoblíbenějších destinací, protože se davy lidí shromažďovaly, aby viděly motorkáře závodit v barelu.

Když jsem chodil a točil pouliční scény, dozvěděl jsem se, že byste neměli fotit motorkáře Hells Angels zezadu a zobrazovat jejich barvy. Jako všichni, se kterými jsem se setkal, byli všichni velmi přátelští a řekli mi, že je v pořádku fotit je zepředu, ale že zadní část vesty je mimo limit. Viděl jsem také nápisy, že mnoho barů nedovoluje motorkářům nosit jejich barvy uvnitř, aby se předešlo střetům.

V pozdním odpoledni jsem vyjel do Full Throttle Saloon. Pokud jste v před 18:00. nemusíte platit krycí poplatek. Všechny ty dovádění baru jsem viděl pouze v seriálu TruTV, který se vysílal do roku 2015, ale chtěl jsem to všechno vidět osobně. Poté, co bar v roce 2015 vyhořel, majitel Michael Ballard přestavěl na nové místo asi 10 mil za městem s masivním nastavením. Přijel jsem na živé vystoupení Jesseho Hammocka, zpěváka a skladatele z Missouri. Jeho mix bluesového rock-n-rollu poskytl vhodný soundtrack pro návštěvníky baru, kteří si užívali party atmosféru v salonu.

Venku u baru se dělalo tetování a odehrál se motocyklový high wire, zatímco fanoušci čekali na vystoupení Trilogy na hlavním pódiu venku. Na vnitřním barovém pódiu South of Eden z Columbusu v Ohiu hráli, takže jsem se cestou ven zastavil na pár písniček.

Přesunul jsem se k Iron Horse zpět v centru města, abych se večer podíval na rocková vystoupení. Když jsem dorazil, SAUL byl na pódiu a hrál pro přeplněný dům. Byl jsem velmi překvapen, když jsem slyšel, jak hlavní zpěvák skupiny představil svou píseň Brother a hovořil o tom, jak ztratil svého bratra kvůli H1N1 během poslední pandemie. Po vyslechnutí příběhu bylo šokující vidět je vystupovat v této současné situaci. Hinder uzavřel noc v Iron Horse představením svých hitů pro velký dav fanoušků, kteří touží vidět živou hudbu poprvé po mnoha měsících na rally.

Při sledování kapel jsem mluvil s několika návštěvníky koncertu, kteří mi řekli, že očekávali, že Antifa dá svou přítomnost na shromáždění najevo, a ejhle, několik demonstrantů, kteří se identifikují jako Antifa, se objevilo na Main Street.

Když se bary zavřely, zamířil jsem zpět do Full Throttle na sbírání bluegrassu v kempu pod hvězdami s Jesse Hammockem a Kempovými Kropdusters. Cecil Tinnon, hráč na mandolínu ze skupiny, mi vyprávěl příběh o psaní jejich písně Rain o jeho matce, která mu řekla, že plakala, jen když pršelo. Dojemný konec mého 24hodinového dne.

Fotogalerie dne 1:

Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Ehab Omran Nick Fratianne Justin Young Ehab Omran Tommy McCullough Ehab Omran Justin Young Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Zach Bedsaul Joe Nichols Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Mike Rodden maršál Dutton

2. den – sobota 15. srpna 2020

Svůj druhý den jsem začal procházkou po hlavní ulici a viděl jsem, jak si všichni najdou čas na nákup zboží a suvenýrů na poslední chvíli. V sobotu odpoledne na shromáždění dorazila malá skupina demonstrantů, které policie rozehnala a dav jim posmíval. Různá konzervativní média oznámila, že Antifa na shromáždění skutečně dorazila.

Cestoval jsem zpět na Full Throttle, abych stihl celé sety Kempových Kropdusters a Jesse Hammock, než jsem zamířil na večer do slavného Buffalo Chip. Na Buffalo Chip jsem dorazil kolem 20:00. právě včas, aby viděla soutěž krásy Miss Buffalo Chip, kde soutěžící soutěžily o šanci na korunu. Účastníci seřadili motocykly před pódiem venkovního amfiteátru, aby viděli večerní show. To poskytlo určitý společenský odstup, protože návštěvníci koncertů seděli na svých kolech a golfových vozících a sledovali show na otevřeném poli.

Flaunt Girls předvedly vysokoenergetický set, který potěšil davy s ohnivými akcemi, vysokými kousky na drátě a tancem. Dámy povzbuzovaly dav, aby žili svůj život a bavili se, když uzavírali svůj set.

Šel jsem na večer do Buffalo Chip, abych krylReverend Horton Heat. Psychobilly veterináři nezklamali, protože dodali vzrušující sadu. RHH šel na pódium brzy, takže jsem byl schopen také dělatBone Thug-n-Harmony's headliner nastavený na Iron Horse po silnici.

Na show Bone Thugs-N-Harmony jsem byl velmi roztrhaný. Ostřílená hip-hopová skupina předváděla skvělou show a já jsem tento Clevelandský outfit miloval po celá desetiletí, ale v baru to byl nejzaplněnější dav víkendu a já jsem začal být extrémně nervózní. Dav byl všudypřítomný a miloval každou minutu a zdálo se, že já jsem jediný, komu byl nepříjemně zaplněný prostor (viz obrázek níže). Účastníci mě nechali projít a postrčili mě dopředu, abych si mohl vyfotit, a byl jsem opravdu šťastný, že poprvé po pěti měsících fotím koncert, ale nakonec jsem zůstal jen pár minut, než jsem vyrazil pořadu.

Cestou zpět do hotelu jsem se zastavil, abych vyfotografoval karnevalové jízdy, zatímco motorkáři byli sbaleni a už vyráželi na cestu domů.

Odcházel jsem v naději, že toto masové shromáždění ve Sturgis nezpůsobí propuknutí COVID-19, protože účastníci cestují zpět do svých domovů po celých Spojených státech. Při psaní této rekapitulace však Ministerstvo zdravotnictví Jižní Dakoty vydalo v úterý (18. srpna) varování, že osoba, která strávila několik hodin v baru na Main Street ve Sturgis, byla pozitivně testována na COVID-19. Celkově mi nedostatek sociálního odstupu a ochrany obličeje byl během mé návštěvy docela nepříjemný. Bylo by hezké předstírat, že se to všechno neděje a jít o naše životy, ale bohužel tento virus je skutečný a nezdá se, že by diskriminoval. Všem nám chybí setkání s přáteli a živá hudba a doufám, že v budoucnu opět navštívím Sturgis a užijeme si rallye bez obav z viru.

Fotogalerie dne 2:

Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Chad White Ryan Kemp Cecil Tinnon John Henry Holthus Jesse Hammock Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis Jim Heath Arjuna RJ Contreras Jimbo Wallace Jimbo Wallace Jim Heath Motocyklová rallye Sturgis Layzie Bone Bizzy Bone Wish Bone Layzie Bone Bizzy Bone Motocyklová rallye Sturgis Wish Bone Motocyklová rallye Sturgis Motocyklová rallye Sturgis